پیدا شدن جزوه
 
به تو و عشق تو ایمان دارم
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
 
 
یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, :: 9:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبینا

جونم براتون بگه که صبح با هزار بدبختی از خواب پاشدم  آماده شدم جنگی رفتم دانشگاهتا ساعت 10کلاس طول کشید .بعد از تموم شدن کلاسم رفتم آقایی جونمو دیدم .ی عالمه انرژی مثبت گرفتم.باهاش حف زدم.گیر داده بود که برو خونه منم که به داداشم قول داده بودم برم اینترنت و شارژ کنم چون امروز دیگه قطع میشد.تندی رفتم مخابرات شارژ کردم .تو راه مامانم زنگ زد گفت ی آقا زنگ زده خونه گفته یه سر رسید تو پنجره کنار عابربانک پیدا کردم و اسم دخترتون وشماره تلفن خونتون تو صفحه اخر دفتر نوشته شده بوده منم که دفتر دوستمو ازش گرفته بودم تا جزوه ای رو که گم شده بود و بنویسم خییییییلی خوشحال شدم و کیف کردم چون دیگه مجبور نبودم اون همه مطالب رو بنویسم.به آقاهه زنگیدم خدا خیرش بده گفت ساعت 4 کلاسش تموم میشه منم کلاس بعداظهرم همون موقع تموم میشد.قرار شد وایسه جلو در دانشگه که برم ازش بگیرمش.خلاصه رفتم دفترمو ازش گرفتم کلی تشکر کردم و اومدم.خدارو هزار مرتبه شکر.چقد کاراش حکمت داره اما میدونم اگه هادی بفهمه که جزوه مو از یه آقا گرفتم دلخور میشه.کلاس که تموم شد خواستم برم باشگه که سلطان قلبم گفت خسته میشی نذاشت برم.بعدم اومدم خونه کمک مامانم دادم وبعدم ی ذره درس خوندم.الانم اقایی رفته سالن فوتبال.دلم براش تنگ شده خعععععععععلیگریه

 

دوستدارم سلطان قلبم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


مبینا هستم متولد 20بهمن71وسلطان قلبم هادی متولد7فروردین 67.از روزی که دیدیم همو دلامون لرزید.با تمام وجود دوسش دارم چون همه جوره عشقشو بهم ثابت کرده.اونم منو دوس داره و تصمیم دارم روزمرگیهامونو بنویسم اینجا
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معجزه ی عشق ما و آدرس soltaneghalb67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 19098
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1